Hulk za hlupáka, Rosberg za chudáka, v McLarenu přepracovanost

1. listopadu 2015 v 11:52
Při kvalifikaci bychom za největší tele mohli označit Nica Hulkenberga: poté, co mu jeho inženýr do vysilačky oznámil o kolik za ním zaostává Bottas, se Nico optal, jestli ho má teda pustit před sebe, když "jde na to" - měřený čas. Chudákovi ale tehdy nedošlo, že i on sám jede měřené kolo. Když pomineme, že jeho "příteli na telefonu" dalo kumšt mu vysvětlit, že před sebe nikoho pouštět nemá, protože jede na ostro, a Hulk mu pokládal dalších deset tisíc otázek, protože prostě nechápal... Zmatek nenastal proto, že by byl Hulk nechápavý idiot (pro některé možná je, ale pro mě je tak nevýraznou osobou, že mě to vlastně ani nezajímá), ale protože je ef jednička v tomhle směru prostě hromada hnoje.




Jezdec by měl sám vědět, kdy chce zajet měřené kolo a kdy ne. Nějaké informace ze stáje by měly být zakázané, protože právě tyhle kraviny mají za následek to, že jezdci vypadají jako cvičené opice a de facto vyobrazují závodění v ef jedničce jako něco, co zvládne úplně každý, ať má 12 nebo 80, hlavně když má na drátě inženýry, aby mu poradili. V takovém případě prostě nechápu, proč v autě jezdí Rosberg, Bottas, Hamilton, Maldo, Grosjean a vůbec všichni jezdci z pole. Proč v těch autech jednoduše nesedí a nezávodí inženýři?

Proč se vlastně smějeme Hondě?

Chtěla bych napsat, že další věc, která mě zaráží, je problém v Hondě. Jenže mě to už prostě nezvedá ze židle, protože s tímhle propadákem tak nějak každý závod počítám. Sotva dali Buttonovi nový motor, už je to zas v prdeli a musí mu dát nový. Japonci se svým motorem prostě jedou víc na kvantitu než na kvalitu, každopádně...
Fanoušci Alonsa, Buttona a McLarenu (pokud ještě nějací jsou) si neustále stěžujou (teda aspoň většina z nich), že do McLarenu letos pořád někdo kope a směje se jim. Jsem z řad těch, kteří jsou z toho samozřejmě vysmátí, na druhou stranu.

Proč se jim někdo směje?
Směje se někdo Manoru, když věčně příjezd jejich monopostů věčně uzavírá závody? Správně, nesměje. Lidi se s tím prostě smířili a namísto posmívání radši hledí na to, co piloti s takovým autem dokážou.
Problém teda zcela určitě není v tom, že McLaren má technické problémy s motorem. Problém je v tom, že ať už je to Arai nebo Alonso, pořád někdo do světa pouští kecy o tom, jak se Hondě skvěle daří, jak je to nadějný projekt, jak jsou jediní, kdo bude v budoucnu moct porážet Mercedesy.
No a pak přijde ten moment (a letos jich bylo hodně), kdy dojedou jejich monoposty předposlední (pokud dojedou), Alonso si stěžuje do interkomu a udavač Button přiznává, že je frustrovaný.

Ne. Nikdo se jim nesměje proto, že jsou na chvostu pole. Ale protože ze sebe svými prohlášeními dělají kašpary. A tak to prostě je.

Nějak bylo, nějak bude u Mercedesu

U Mercedesu se sice problémy s motorem řešit nemusí, ale mají tam problém s jezdci, který tak nemusí řešit. Respektive, aspoň takový názor zastávalo vedení Mercedesu. Sranda je, že v momentě, kdy Rosberg podobně sestřelil Hamiltona, byl z toho oheň na střeše, Lauda se tvářil jako bůh pomsty a Lujzo kvůli tomu brečel ještě na začátku letošní sezóny. Opačně je to však v pořádku (možná protože Rosberg nemusel po kolizi odstoupit ze závodu, ale on už se toho letos naodstupoval dost), takže diskuzím na toto téma utnul tipec Wolff, který řekl, že se mu velice líbilo, jaké emoce znázornilo hození kšiltovky. A to si představte, co by asi chlapec říkal, kdyby tehdy Nico přiskočil a nastřílel raperovi pár facek. Protože právě o emocích, je podle Wolffa Formule 1.

Děkujeme Toto, přeladíme na vás z argentinských telenovel.

Jo, a abych nezapomněla, nakonec malé bezvýznamné plus pro Sebastiana Vettela a jeho trolling Mercedesu. Ono to sice Rosbergovi ani hiphopovi nepřipadalo moc vtipné, ale co si budeme říkat. On Sebastian vlastně jenom nastínil něco, co se stejně stane, až Rosbergovi zase rupnou nervy stejně jako minulý rok ve Spa, kdy takhle dostal první místo Ricciardo...
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama